Reklamacje towaru wadliwego pod względem fizycznym lub prawnym należy zgłaszać:
- pisemnie na adres:
ElektronikaDomowa.pl
ul. Elektoralna 9,
00-137 Warszawa lub
- drogą mailową na adres:
sklep@elektronikadomowa.pl
Zalecamy wcześniejszy kontakt z
Działem Wsparcia Technicznego pod numerem tel.
794605083, 575184258, (22) 382 15 59.
Reklamacje Towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego, bądź na adres wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.
W sytuacji, gdy towary są objęte
gwarancją producenta (obowiązującą w czasie i na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym wydawanym przy ich sprzedaży) kupującemu przysługują niezależnie od siebie uprawnienia wynikające z gwarancji oraz rękojmi.
Sprzedawca
pośredniczy w realizacji gwarancji na niektóre Towary (więcej informacji u Sprzedawcy przed dokonaniem zakupu drogą telefoniczną, mailową lub pisemną). W tej sytuacji zgłoszenie wady powinno zawierać informację o wyborze reżimu odpowiedzialności z tytułu wady Towaru.
Wadliwe urządzenie powinno zostać odesłane kompletne, łącznie z akcesoriami które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie danego urządzenia lub mogą powodować zaistnienie wady towaru. Kupujący powinien
zawiadomić Sprzedawcę o wadzie towaru, podając okoliczności uzasadniające zawiadomienie, termin wystąpienia wady oraz dowód zakupu. Należy również przesłać Towar na koszt Kupującego na adres podany w § 1 ust. 2 Regulaminu, celem dokonania oceny zasadności zgłoszenia chyba, że jego zasadność może być oceniona na podstawie informacji przekazanych przez Kupującego.
Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji Konsumenta w terminie
14 dni, jeśli Kupujący zażądał naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, bądź obniżenia ceny Towaru. Ustosunkowanie się Sprzedawcy do Reklamacji nastąpi w taki sam sposób, w jaki reklamacja została złożona.
Więcej informacji na temat reklamacji w
regulaminie sklepu.